برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

آرامش سنگ یا برگ ؟!

این هم یک داستان کوتاه و موفقیتی که نشان میدهد سنگی که درون آب در جای خود ثابت است از آرامش بیشتری برخوردار است و یا برگی که مدام در تلاطم آب به اینطرف و آنطرف میرود و معلوم هم نیست که آخر کجاست؟

نظر شما چیست؟ کدام یک ارامش بیشتری دارند؟

جواب شگفت انگیز و زیبای این سوال را بخوانید...



 

ادامه مطلب ...

زیر ابرو بگیریم یا بالا ابرو؟

اینکه باید زیر ابرو را بگیریم یا بالای ابرو را خودش یک بحث مفصل است که نمیگوییم در اینجا نمیگنجد چون میگنجد و ما کردیم شد! یعنی گذاشتیم در ادامه مطلب و شما فقط کافیست که بروید و ببینید و بخوانید تا حساب کار دستتان بیاید که باید از زیر ابرو بردارید یا از بالا.

فقط ما را هم دعای مادی بفرمائید نه معنوی!




 

ادامه مطلب ...

یک روز یک ارباب رجوع در اداره.

ماجرای کار کردن کارمندان ادارات دولتی را بارها از تلویزیون و برنامه های طنز دیده اید که چطور از زیر کار در میروند و با گفتن برو فردا بیا خودشان را خلاص میکنند اما این روایت متفاوت از ملیکا بهزادی هم خواندنش خالی از لطف نیست. اگر از جنبه ای دیگر نگاه کنیم این واقعیتی ست که کارمندهای جدیدی که تازه استخدام شده اند بسیار فعالند اما چه میشود که ... ؟

داستان یک ارباب رجوع که وظیفه اش تلف شدن وقتش است را بخوانید.



 

ادامه مطلب ...

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو باشد یا رنگ پوست؟

برای اینکه ابروی خود را رنگ کنید ابتدا به رنگ مو نگاه میکنید یا رنگ پوست؟ اصلا کدام مهمتر است و اصولی اش این است که به کدام نگاه کنیم؟ اگر بروید ادامه مطلب در مورد این موضوع صحبت کرده ایم. یک نکته فقط ما همینجا بگوییم و آن اینکه اگر رنگ مویتان بلوند است نباید رنگ ابرویتان هم بلوند باشد.

این هم عکس خانم پرستو صالحی ست که رنگ ابرو و مویش را میتوانید ببینید و الگو بگیرید.



 

ادامه مطلب ...

راه رفتن در پیاده رو یا کوهنوردی؟!

حتما شما هم تا حالا بارها با مشکل پیاده رو روی مواجه شده اید؟ اینکه یا یک ساختمون دارد ساخته میشود یا دارند پیاده رو را میکنند و یا تابلو نصب کردند و یا مغازه های به حریم پیاده رو تجاوز کردند و ...

شما در این مواقع چه میکنید؟ لابد میروید به خیابان و پیه تصادف با ماشین را به تن میمالید دیگر. نه؟

این روایت از پیاده رو نوردی که کم از کوه نوردی هم نیست را از ملیکا بهزادی بخوانید...




ادامه مطلب ...

زیبا بودن و نکاتی برای آرایش.

این مطلب کلا درباره زندگی است. البته خودش درباره آرایش و زیبایی است اما مغزش زندگی... اگر میخواهید آرایش زیبایی داشته باشید و کلا زیبا به نظر برسید نکات زیر را بخوانید و به کار ببرید.

در این مطلب حدود 25 نکته قرار گرفته و البته چند هشدار و ...

بروید بخوانید دیگر! راستی این عکس خانم آزاده صمدی است. گفتم که گفته باشم!





ادامه مطلب ...

خودمان را تغییر دهیم یا جهان را؟

امروز میخواهیم در مورد رسالت انسان در جهان حرف بزنیم. از اینکه چرا هستیم؟ میگویند روی سنگ قبر یک کشیش نوشته بود در کودکی میخواستم جهان را تغییر دهم. وقتی نوجوان شدم دیدم جهان بزرگ است و اگر کشورم را تغییر دهم خوب است. وقتی جوان شدم گفتم باید استان محل سکونتم را تغییر دهم. هنگامی که به میانسالی رسیدم میخواستم شهرم را تغییر دهم و وقتی که پیر شدم گفتم باید خانواده ام را متحول کنم!

حالا که در آستانه مرگ هستم میفهمم اگر از کودکی خودم را تغییر داده بودم شاید الآن میتوانستم جهان را هم تغییر دهم!!!

در ادامه مطلب روایت ملیکا بهزادی را هم بخوانید ...




 

ادامه مطلب ...