برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

ترشی رازیانه درست کنید ... + طرز تهیه

برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی

بر روی آن کلیک نمائید :


ترشی رازیانه


در این مطلب از سایت www.wandg.ir میخواهیم آموزش درست کردن ترشی با رازیانه را به شما بدهیم. رازیانه گیاهی است که در مناطق کوهستانی اما گرم رشد می کند این گیاه در کنار جاده ها و راه آهن ها و تاکستان ها و رشد می کند و به نظر می رسد بومی جنوب شرقی آسیاست که البته به صورت وحشی در بیابان های اروپای مرکزی، آفریقای جنوبی، چین و ژاپن نیز می روید.

این گیاه برای داروهای ضدتشنج و ضدالتهاب مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعتی گرم دارد. این گیاه را به صورت نارس می چینند و در جایی گرم قرار می دهند تا رسیده شود. از خشک کرده این گیاه جهت تهیه داروهای ضدتشنج و اسپاسم استفاده می شود ولی در مناطقی همچون همدان، کردستان ،کرمانشاه و سایر نقاطی که این گیاه می روید اهالی منطقه به صورت رازیانه ترشی از آن استفاده می کنند.این گیاه جهت شیردهی مناسب است ولی نباید زیاد از آن استفاده شود. اشتها آور نیز شناخته شده است.


   مدت زمان پخت : ... دقیقه
  مناسب برای ... نفر
  ادامه مطلب ...

آموزش خط چشم کشیدن با مداد ابرو.

در این مطلب نکات آموزشی راجع به کشیدن خط چشم را یاد میگیرید. نکاتی مانند این :

موقع کشیدن خط چشم، پلک بالا باید کاملا خشک باشد. پلک چشم را با یک یا دو انگشت نگه میداریم.

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب بروید و از این آموزش مفید استفاده کنید ...




ادامه مطلب ...

آرایش صورت در 10 مرحله.

در این مطلب از سایت www.wandg.ir یک آموزش ارایش صورت قرار گرفته است که در ده مرحله و به ترتیب آرایش کردن صورت را توضیح میدهد. این برای آنهایی که تازه وارد هستند میتواند بسیار مناسب باشد تا به ترتیب مراحل را انجام داده و آرایش را به این روش انجام یدهند.

این مراحل را انجام بدهید تا به غول آخر برسید! به امتحانش که می ارزد. نمی ارزد؟!

 


ادامه مطلب ...

آموزش استفاده از اتو مو.

 اگر شما هم به تازگی یک اتو مو خریدید اما نمیدانید چطور باید از آن استفاده کنید یا اینکه مدتی ست اتو مو دارید اما مدام فکر میکنید آنطور که باید استفاده از آن را بلد نیستید ، حتما این مطلب را بخوانید زیرا نکات بسیار کاربردی ای در این مطلب قرار گرفته که میتواند شیوه ی اتو مو کشیدن شما را از زمین تا آسمان تغییر دهد و شما را به سمتی دیگر از اتو مو کشیدن سوق دهد.



ادامه مطلب ...

شور گوجه فرنگی درست کنید ... + طرز تهیه

برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی

بر روی آن کلیک نمائید :


شور گوجه فرنگی


در این مطلب از سایت www.wandg.ir میخواهیم شور کردن گوجه فرنگی را به شما آموزش دهیم. این شور کردن درست مانند همان خیار شور است حالا این گوجه است! با شور کردن گوجه علاوه بر خوشمزه شدن ، امکان نگه داری طولانی مدت آن نیز فراهم میشود و عملا با یک تیر دو نشان خواهید زد ...


   مدت زمان پخت : 5 روز
  مناسب برای ... نفر


ادامه مطلب ...

ابرو درست کردن مثل آب خوردن !!

در این مطلب چند خطی راجع به درست کردن ابرو به روشی کاملا ساده میخوانید. اگر خیلی حوصله ی سرُ کله زدن با ابروهای خود را ندارید و فقط میخواهید کمی متناسب با ظاهر خود ابروهایتان را درست کنید حتما این پست را بخوانید تا با یک روش ساده و نکته های ریز (کنکوری!) آشنا شوید.

 


ادامه مطلب ...

کوکو سبزی درست کنید ... + طرز تهیه

برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی

بر روی آن کلیک نمائید :


کوکو سبزی



در این مطلب از سایت www.wandg.ir میخواهیم سبزی کوکو درست کنیم! سبزی کوکو غذای مورد علاقه ی خیلی هاست و غذای نوستالژیکی به حساب میآید. ریختن گردو یا زرشک در سبزی کوکو کاملا سلیقه ای است و بعضی ها فقط زرشک را دوست دارند بعضی ها هم گردو را و البته بعضی هم با هر دو حال میکنند! که البته هیچ اشکالی ندارد و نیازی به کم یا زیاد کردن باقی مواد ندارد.


   مدت زمان پخت : 40 دقیقه
  مناسب برای 3 نفر


ادامه مطلب ...