برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

چطور مژه مصنوعی بزاریم؟ + آموزش

معمولا مژه مصنوعی را خانم هایی میگذراند که هیچ چیزشان مال خوشان نیست اما با این حال بعضی مواقع ایجاب میکند که این عمل برای خانم های معمولی نیز صورت بگیرد (مانند عروسی ها).

در ادامه مطلب آموزش مژه گذاشتن را در سه پاراگراف کوتاه برای شما آماده کردیم. با دقت بخوانید و نکته های کنکوری اش را به خاطر بسپارید تا هنگام مژه گذاشتن به کارتان بیاید ...



 

ادامه مطلب ...

با این آرایش جذاب شوید !

رنگ طلایی و طلا در ژنتیک خانم ها نهفته است!! نه تنها طلا و جواهرات میتوانند زنان را به وجد بیاورند بلکه آرایش طلایی رنگ هم همینطور است و جلوه زیباتر و جذاب تری به خانم ها میدهند.

آرایش طلایی رنگ به تمام نوع پوستها میآید و نیاز نیست نگران این مورد باشید. فقط دستور کار زیر را بخوانید تا کامروا شوید ...




  ادامه مطلب ...

ترشی هفت بیجار درست کنید ... + طرز تهیه

برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی

بر روی آن کلیک نمائید :


ترشی هفت بی جار



در این مطلب از سایت www.wandg.ir میخواهیم روش درست کردن ترشی هفت بیجار را که اصل مازندران است بهتان اموزش دهیم. این ترشی از آنجایی که اصیل یک منطقه است فرمول هایی دارد که شما هر کار کنید نمیتوانید آن را مثل بومیان همان منطقه درست کنید اما از هیچی که بهتر است!

برای همینپیشنهاد میکنم اگر به مازندران آمدید این ترشی را از خانم ها دست فروش مازندرانی بخرید که مزه اش این هوا فرق میکند ...

   مدت زمان پخت : ... دقیقه
  مناسب برای ... نفر

 

ادامه مطلب ...

آرایش مخصوص پوست های برنزه.

رنگ پوست برنزه هم مثل هر رنگ پوست دیگری آرایش مختص به خود را دارد و باید به شکل مناسب خودش آرایش شود. در این مطلب آموزش هایی را راجع به بهتر شدن آرایش خانم هایی با پوست برنزه خواهید خواند که قطعا به کارتا میآیند ...


  ادامه مطلب ...

طبیعی کردن ابروهای تاتو شده ...

ممکن است شما هم ابروی خود را تاتو کرده باشید و الان افسرده حال که چرا دیگر نمیتوانید تغییرش دهید و مدل دلخواه بزنید. اما شما سخت در اشتباهید! ما اینجا به شما روش هایی را توضیح و آموزش میدهیم که با به کار گیری انها میتوانید ابروهای تاتو کرده خود را تغییر دهید.

همواره به یاد داشته باشید که برای زیباتر شدن به اصل و اساس زیبایی خود آسیب نزنید ...

 به قول آن برنامه کودک قدیمی: میو میو عوض میشه !!





ادامه مطلب ...

ماندگارتر و بادوام تر کردن آرایش.

معمولا خانم ها به دو دلیل میخواهند آرایش ماندگارتری را داشته باشند که خیلی زود افول نکند: اول به خاطر قیمت گران لوازم آرایشی که با دخل و خرج ممکن است نخواند و دوم برای مهمانی های طولانی مانند عروسی که از صبح تا شب ممکن است طول بکشد.

در این مطلب راه های مختلفی را برای ماندگاری آرایش هر کدام از قسمت های بدن به شما پیشنهاد دادیم. باشد که کامروا شوید ...




ادامه مطلب ...

ترشی لبو و انار درست کنید ... + طرز تهیه

برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی

بر روی آن کلیک نمائید :


ترشی لبو و انار



در این مطلب از سایت www.wandg.ir میخواهیم آموزش درست کردن ترشی لبو با انار را به شما بدهیم. همانطور که میدانید این دو ماده ی غذاییِ قرمز رنگ مانند تمام غذاهای قرمز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند که برای قلب بسیار مفید میباشند و به نوعی خنثی کننده ی کلسترول روغن میباشند.

   مدت زمان پخت : ... دقیقه
  مناسب برای ... نفر

  ادامه مطلب ...