برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

آرایش شیک و زیبا برای فصل تابستان ...

هر فصل با تغییر و تحولاتی که در آن رخ میدهد حالا چه سرد یا گرم و چه آفتابی یا ابری ، یک نوع آرایش و چهره در آن زیباتر به نظر خواهد رسید و متناسب با نورهای ملایم و یا زیاد آن بیشتر به چشم زیبا میآید.



در این مطلب از سایت میخواهیم به شما بگوییم که در فصل تابستان چطور آرایش کنید و صورت خود را بیارایید تا زیباتر به نظر برسید. دقت کنید که این نوع آرایش فقط مخصوص تابستان است.

 

ادامه مطلب ...

چی بپوشیم تا اندام هایمان مناسب تر به نظر بیاید؟


هر نوع اندام و سایز پا و دست و شکمو هرچی که دارین براتون توی ادامه مطلب یه نوع لباس پوشیدن اومده! این مطلب برای همه ست و مخصوصا اونایی که فکر میکنن چون اندام ایده آلی ندارن نمیتونن لباس مناسب بپوشن.

در این مطلب برای افرادی به نیم تنه ی بالایی کوچک و یا بزرگ و افراد قد بلندو قد کوتاه و ... نوع لباس پوشیدن آموزش داده میشه.

 

ادامه مطلب ...

با وقت کم چگونه سریع آرایش کنیم ؟!


روی عکس کلیک کن !




آیا برای شما هم پیش آمده سر کارتان یا دانشگاهتان دیر شده باشد و بخواهید خیلی سریع یک آرایش ساده انجام دهید تا با چهره ی ژولیده به مقصد نرسید؟ 


در این مواقع معمولا یا بی خیال رفتن میشوید یا دیر میرسید یا با قیافه ی در هم و ژولیده!

اما ما برای شما راه حلی داریم تا سریع یک آرایش بکنید طوریکه دیر هم نکنید.

 

ادامه مطلب ...

برنزه شدن با خوراکی و ماسک !

برای برنزه شدن نیازی نیست تا حتما از دستگاه های مضر استفاده کنید یا توی آفتاب پوست خودتون را بسوزونید چون روش های راحت تر و کم خرج تری هم برای این کار وجود داره.




امروز دو تا روش را برای برنزه شدن گذاشتم: یکی از راه تغذیه که مدت بیشتری طول میکشه اما دائمی و بدون ضرر هست و یکی دیگه هم ماسک برای کسایی که عجله دارند.

 

ادامه مطلب ...

خانم ها برای زیبایی باید چه چیزهایی را رعایت کنند؟ ( 5 مورد + تصاویر )

از زیبایی تعاریف گوناگونی وجود دارد و وابسته به سلیقه ها و اخلاق های متفاوت میباشد اما همین زیبایی یک سری اصولی دارد که باید رعایت شود.

اصولی که مبنا و پایه ی زیبایی هستند و خصوصا برای خانم ها این زیبایی میتواند پایه ای تر باشد.

در این مطلب پنج اصلی را که هر خانمی باید رعایت کند به همراه تصاویر مربوطه قرار دادیم. فقط دقت کنید که تصاویر در اندازه واقعی نیستند و برای مشاهده ی تصاویر در اندازه واقعی باید روی آنها کلیک کنید.

 

ادامه مطلب ...

مضرات استفاده از مداد ابرو ...

مداد ابرو هم مانند تمام لوازم آرایشی مضر است و این را هم لابد خودتان میدانید! برای همین نباید به صورت افراطی از آن استفاده کرد و یکی از دلایل عمده برای مضر خواندن آن هم نزدیک بودن آن به نقطه ی حساس چشم است و آن را مانند ریمل خطرناک میکند.

امروز میخواهیم راجع به مضرات مداد ابرو صحبت کنیم ...

  ادامه مطلب ...

آموزش دکلره و دکاپاژ ...


امروز قدم به قدم برای برداشتن رنگ مو با شماییم. اگه میخواهید همه همه چیز را راجع به دکلره یا دکاپاژ بدونید پس با ما باشید تا آموزش کامل را به شما بدیم.

به ادامه مطلب بروید ...

 

ادامه مطلب ...