برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

با مواد غذایی میزان قوت جنسی خود را افزایش دهید ...

یکی از مواردی که میشه باهاش رابطه جنسیرا لذت بخش تر و حتی تعداد دفعاتش را بیشتر کرد مواد غذاییه. بعضی از خوراکی ها باعث میشن قوای جنسی شما افزایش پیدا کنه و در رابطه لذت بیشتری ببرید.



البته بیشتر روی تقویت جنسی مردها صحبت میکنیم چون اونها هستن که باید بتونن یک رابطه جنسی خوب را انجام بدن و خانم ها هم میتونن با درست کردن این غذاها برای همسرشون از یک رابطه جنسی خوب لذت کافی را ببرن.


 

ادامه مطلب ...

آیا رابطه جنسی در دوره ی قاعدگی ؟!!

آیا در دوره ی قاعدگی هم میشه رابطه جنسی داشت؟ این سوالیه که خیلی ها ممکنه براش جوابی نداشته باشن و ندونن که چه مضرات و یا مزایای (!!) احتمالی ای داره ...




رابطه جنسی در دوره ی قاعدگی خیلی محدودیت داره و برای همین هم پیشنهاد میشه که انجام نشه و حتی برخی از باورهای مذهبی هم اینه که این کار را انجام ندهند.

  ادامه مطلب ...

مردها چطور به خانم ها محبت کنند؟

با توجه به اینکه خیلی از مردا نمیدونن چطور باید محبت کنن و یا اونو ابراز کنن خواستم یه مطلبی بزارم در این مورد تا بلکه مشکل حل شه. کار سختی نیستا ولی نمیدون چرا سخت میگیرن !!





یک کلمه ی دوستت دارم و یا یک شاخه گل ینقدر سخته یعنی؟ آخه چرااااااااا؟ لطفا برید ادامه مطلب من حالم بده!!

 

ادامه مطلب ...

عامل هایی که در جنسیت نوزاد تاثیر دارند !! (سری سوم)

اگر در دو مرحله قبل با ما بودید حتما میدونید که در دو سری قبلی در مورد عامل تغذیه در تعیین جنسیت و نظرات قدیمی ها صحبت کردیم.




اما در این سری که آخرین سری این مجموعه هست قصد داریم یک نتیجه گیری کلی کنیم و به برخی شبهات دو سری قبلی هم پاسخ بدیم. لطفا در آخرین سری هم با ما باشید ...


 

ادامه مطلب ...

عامل هایی که در جنسیت نوزاد تاثیر دارند !! (سری دوم)

سری اول تعیین جنسیت فرزند در مورد تغذیه بود و در این سری قصد داریم روش ها و باورهای قدیمی در مورد تعیین جنسیت را بررسی کنیم و درستهاش را دستچین کنیم!




مثلا یکی از باورهایی که قدیمی ها داشتند این بود که اگر از پوزیشن رو در رو برای نزدیکی استفاده بشه احتمال اینکه فرزند دختر باشه بیشتره و اگر از پشت باشه احتمال پسر دار شدن بیشتره !!

 

ادامه مطلب ...

عامل هایی که در جنسیت نوزاد تاثیر دارند !! (سری اول)

فرزند پسر دوست دارید؟! یا فرزند دختر؟! آیا میدونستید با انجام یک سری کارهای ساده میتونید جنسیت فرزندتون رو خودتون تعیین کنید؟ پس با ما باشید تا جنسیت فرزندتون را قبل از بارداری و حین بارداری انتخاب کنیم!!



 یکی از عامل های مهم برای تعیین جنسیت فرزند در حین بارداری تغذیه میباشد به طوریکه با خوردن بعضی از خوراکی ها احتمال پسر دار شدن زیادتر میشه و بعضی از خوراکی های دیگه برای دختر دار شدن خوبه.


ادامه مطلب ...

سحر قریشی در ازدواج موقت باردار شد !!

این عکسی که مشاهده میکنید سحر قریشی است که در یک ازدواج موقت باردار شده !!!





البته این ازدواج موقت در یک فیلم اتفاق افتاده و واقعی نیست! برای دیدن باقی تصاویر از این فیلم به ادامه مطلب بروید ...


ادامه مطلب ...