برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای آنهایی که مژه های بی حالت دارند ...

اگر شما هم مژه هایی بی حالت دارید که از ان راضی نیستید این مطلب را حتما بخوانید. یک آموزش یک پاراگرافی بسیار کوتاه در این آوزش قرار گرفته که میتواند شما را  از این مشکل بغرنج (!) برهاند ...




 

ادامه مطلب ...

آیا شما زیبا هستید ؟!

محققان کانادایی تحقیقاتی انجام داده اند و به نسبت های جالبی در مورد زیبایی صورت های انسان ها رسیدند. کانادا که دانشمندانی خوبی در زمینه ریاضیات و معادلات دیفرانسیل دارد (چون رشته ام مربوط به ریاضیه میدونم! حمل بر خودستایی نشه...) این نسبت ها را منتشر کرده تا هر کسی بفهمد چهره زیبایی دارد و یا نه.

البته اگر این نسبت ها در مورد شما صدق نکر دپ نزنید و افسرده نشوید ...





 

ادامه مطلب ...

ضرر های آرایش اشتباه !!

در این مطلب تماما از مضرات مواد آرایشی حرف خواهیم زد و خواهیم گفت که باید چه کار کنید تا این مضرات و آسب ها حداقل به شما نرسد. پس بخوانید و به دوستان خود هم بگویید تا آنها را هم از این مهلکه ی استفاده ی بی رویه و نامناسب مواد آرایشی در ایران برهانید!



 

ادامه مطلب ...

آرایش هایی که شما را زیباتر میکند.

متاسفانه میزان مصرف مواد آرایشی در ایران بسیار بالا میباشد و اگر در شهرها هم دور بزنید متوجه این موضوع خواهید شد زیرا ایران یکی از پر مصرف ترین کشورهای لوازم ارایش در جهان است.

دلیل این امر این است که خیلی از خانم ها نمیدانند چطور باید ارایش کنند و فقط با یک کیلو مواد صورت خودشان را پر میکنند در حالی که ارایش اگر اصولی باشد با میزان خیلی کمی از مواد ارایشی میتوان خیلی زیبا به نظر رسید.


درست مثل کسی که اسلحه کشیده و نمیداند چطور باید شلیک کند و فقط هی تیر میزند و میبندد به رگبار! و نقطه مقابل این فرد یک تک تیرانداز است که با یک گلوله درست میزند به هدف!!

عجب مثالی بود که زدم خداییش ...




 

ادامه مطلب ...

چگونه برنزه شویم؟ + آموزش کامل !

به جرات میتوان گفت این مطلب یکی از کامل ترین مطالب راجع به برنزه کردن و برنزه شدن است. در این مطلب تمام کارهایی را که باید قبل ، بعد و حین عمل برنزه انجام دهید برایتان آورده ایم.

این مطلب را بخوانید و حسابی کیفور شوید از اینکه توانستید سایتی مثل سایت ما را پیدا کنید که مطالبی به این باحالی برایتان میگذارد و شما را از مابقی مطالب داخل اینترنت بی نیاز میکند ...



 

ادامه مطلب ...

شادمان تر بودن با آرایش کردن !!

 نیاز به آرایش کردن در انسان برای امسال و پارسال یا 100 سال پیش نیست! قرنها و هزاران سال است که این نیاز در انسان شکل گرفته و همواره مردم (چه زن و چه مرد) با آرایش کردن خود احساس بهتری پیدا میکردند و شادمانی بیشتری را در زندگی خود حس میکردند.

این مطلب تاریخی - اجتماعی را بخوانید ...





ادامه مطلب ...

نکاتی در مورد آرایش عروس.

برای آرایش عروس لزوما نباید کاری کنید که خودش هم خودش را نشناسد! با یک سری آرایش های معقولانه و صرفه جویانه تر میتوانید عروسی به مراتب زیباتر به نظر بیایید.

البته مهمترین اصل در آرایش عروس این است که عروس خودش را بشناسد و تمامُ کمال خود را در اختیار آرایشگر قرار ندهد.



 

ادامه مطلب ...