برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

چطور رانگها را در آرایش کردن به کار بگیریم؟ (مطلب کامل) + تصاویر

در این پست یک مطلبی جمع کرده ایم که مطمئنیم با لب و لوچه تان بازی خواهد کرد! بس که خوب است این مطلب! بس که مامان و توپ است این مطلب! یعنی شاید باورتان نشود ولی هر آرایشگری آرزویش است که این اطلاعات را یکجا و ییهویی ببیند اما نمی بیند و اگر هم در اینجا یعنی سایت ما ببیند به طور قطع بر یقین سه سکته ناقص و دو سکته کامل خواهد زد و از چشم به پایین فلج خواهد شد!

حالا اصلا مطلب راجع به چی هست؟!

راجع به نحوه به کارگیری رنگها در آرایش. همین!!



  ادامه مطلب ...

آموزش یک آرایش زمستانه ی فوری! + تصاویر

هر فصلی برای خود رنگی دارد و خصوصیات و ویژگی هایی که باعث میشود برخی از آرایش ها در بعضی از فصول بیشتر به صورت بیاید. امروز میخواهیم یک آرایش خیلی سریع را در کمتر از ده دقیقه میتوان انجام داد و برای فصل زمستان و روزهای سرد است به شما گام به گام آموزش دهیم.

آموزش را به همراه تصاویر در ادامه مطلب دریابید!




ادامه مطلب ...

رفع عیب و ایراد چشم و ابروهایتان.

چشمان و ابروهای شما ممکن از مشکلاتی از نظر ظاهری داشته باشد. مثلا دو چشم فاصله زیادی از هم داشته باشند یا جهت چشمان مایل به پایین باشد و ...

همه این موارد و مواردی بیشتر از این به راحتی با استفاده از تکنیک های آرایشی میتوانند به حالت طبیعی و نرمال خود در بیایند به شرطی که ترفندهای آرایش کردن را بلد باشید. اگر بلد نیستید پس ما اینجا چه کاره ایم؟ بروید ادامه مطلب...





ادامه مطلب ...

برترین مدل چشم های سال 2014 + تصاویر

در این مجموعه برترین مدل های چشم را آوردیم که در سال 2014 حسابی روی بورس بودند و همه دوستشان داشتند. حالا شما را دیگر نمیدانیم که دوست داشته باشید یا نه!

زود بروید ادامه مطلب که بیشتر از 10 نوع آرایش چشم فوق العاده زیبا در انتظار شماست. معمولا چیزی که مُد میشود حداقل دو یا سه سالی طول میکشد تا از مُد بیفتد پس اصلا نگران این نباشید که اینها در سال 2014 بهترین بودند و حالا به درد نمیخورند و کهنه شده اند. زیرا به درد میخورند و کهنه نشده اند...



ادامه مطلب ...

آرایشی ساده و طبیعی در 8 گام! + تصاویر

خیلی ها برای آرایش کردن خجالت میکشند و خیلی ها هم میخواهند ساده اما زیبا باشند. این پست برای هر دو نوع این افراد است. یک آرایش ساده و طبیعی که اصلا توی چشم نیست اما شما را خیلی زیبا با وقار میکند. یادتان هم نرود که زیبایی در سادگی است!

الآن این عکسی که در زیر می بینید برای پایان کار است. در ادامه مطلب عکس آغاز کار را نیز میتوانید ببینید که مردم از کجا به کجا میرسن! چهره ابتدایی این دختر اصلا زیبا نبود و حالا به این شکل درآمده است.



  ادامه مطلب ...

آموزش سایه چشم فیروزه ای زدن (گام به گام!) + تصاویر

در این پست به طور کامل میخواهیم توضیح دهیم که چطور یک سایه چشم فیروزه ای را بر روی چشمانتان پیاده کنید (مگر مسافر است؟!). از ابتدا تا انتها. با توضیحات و با تصاویر! پس این مطلب را از دست ندهید و تا آخر بخوانید.

بروید ادامه مطلب و از یک مطلب کامل و جامع که این روزها با هزار دردسر میشود در اینترنت پیدایشان کرد لذت کافی و وافی را ببرید.



 

ادامه مطلب ...

هفت نوع آرایشی که مردان را فراری میدهد!

گاهی اوقات دخترهایی در خیابان دیده میشوند که انگار کله آنها فرو داده شده در یک لگن مواد آرایشی و سپس بیرون آورده شده است! آدم با خودش میگوید واقعا آنها آرایش کرده اند یا آرایش آنها را کرده است!!! یا به نظر میرسد اگر انگشت خود روی صورت آنها بکشید ، گویی که در باتلاق رفته و انگشت دیگر بیرون نخواهد آمد.

به هر حال نیمی (و شاید هم کلش!) از این آرایش برای جلب توجه جنس مخالف و به اصطلاح تور کردن وی است اما این گونه خانم ها باید بدانند که این نوع آرایش ها باعث میشود مردان از آنها فرار کنند طوری که انگار هیولا یا جادوگر پیر دیده اند!


 

ادامه مطلب ...