برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

این کارها را با مو های دختران نکنید !!

معمولا بعضی کارها را با موهای خود انجام میدهید که بدون دانستن این موضوع که این کار اشتباه است باعث نابودی و یا آسیب رساندن به موهای خود میشوید.



در این مطلب سه کار اشتباه که خانم ها با موهای خود انجام میدهند و خودشان با دست خودشان به موهایشان آسیب وارد میکنند را بررسی کردیم.
 

ادامه مطلب ...

دختر هایی که آرایش نمیکنید ...

دختر هایی که آرایش نمیکنند معمولا پوست سالم تر و شفاف تری نسبت به باقی خواهند داشت اما دخترها برای زیبا تر شدن نیاز به کمی لوازم آرایشی خواهند داشت.




منظور از لوازم آرایشی رژ لب و ریمل و ... نیست بلکه مواد پاک کننده ی آرایش که میتواند صورت را زیبا کند و برای دخترهایی که آرایش هم نمیکنند نیاز است .

 

ادامه مطلب ...

جلوگیری از خشک شدن لب ها در فصل زمستان ...

در فصل زمستان به دلیل سرما هوا و خشکی آن ، در لبها حالت خشکی بوجود میآید و معمولا پوسته پوسته میشود. اما راه هایی هم برای از بین بردن ای حالت وجود دارد.



یکی از راه ها استفاده نکردن از لوازم آرایشی مانند رژ لب است که باعث افزایش و تشدید خشکی لب خواهد شد. ادامه مطلب را هم از دست ندهید.

 

ادامه مطلب ...

یک کرست خوب چه خصوصیاتی دارد ؟!


چون سوتین لباس زیر هست و معلوم نمیشه بعضی از خانم ها و دخترها اصلا اهمیتی نمیدن بهش و حتی با وجود پاره شدن هم اون را میپوشن. اما کرست باعث فرم دادن به سینه ها میشه و برای سلامتی سینه هم خیلی مهمه و یک کرست خوب میتونه سینه های شما را مثل بازیگرهای معروف هالیوودی کنه! در این مطلب میخوام بگم که یک کرست خوب باید چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشه. پس لطفا این ویژگی ها را برای خریدن کرست در نظر داشته باشید.


راستی این اولین یادداشت من داخل این وبلاگ بود ...


ادامه مطلب ...

نویسنده جدید این وبلاگ: سحر !

سلام دوستان. من سحر و نویسنده جدید این وبلاگم. وبلاگ خودم اینه :  http://girlha.blogsky.com و به خاطر مشغله هایی که آقا میلاد داشتن من را به عنوان نویسنده ی این وبلاگ انتخاب کردن تا با شما باشم.

از این به بعد بالای هر مطلبی که ارسال میشه میتونید اسم نویسنده رو بخونید که منم یا میلاد. البته احتمالا بیشتر من باید باشم چون ایشون گفتن زیاد نمیان اینجا و تخصص هم ندارن.

در مورد اینکه چرا قبول کردم نویسنده این وبلاگ هم بشم باید بگم از عواید این وبلاگ به من خواهد رسید چون من مدیر این وبلاگم و اختیارات تام (!!) دارم. پس مواظب خودتون باشید چون اینجا هم مثل وبلاگ خودم قوانین سفت و سختی داره.

تا بعد فعلا بای ...

همکاری با ما و نویسندگی در سایت ...

سایت www.wandg.ir مخفف woman and girl است! بنابراین از نامش پیداست که متعلق به خانم ها و دخترها میباشد و شما میتوانید به طور مستقیم در این سایت همکاری داشته باشید. شما میتوانید هر مطلبی راجع به بانوان و کلا موضوع این وبلاگ اعم از خاطره های دوران دانشجویی یا خوابگاه های دخترانه, دلنوشته ها , مطالب آرایشی بهداشتی و هر چیزی را برای ما از طریق نظرات همین پست بفرستید تا با نام خودتان در وبلاگ ثبت شود. اگر هم مطالب زیادی دارید و هر چند وقت میخواهید مطلب بقرستید به ما اطلاع دهید تا در سمت راست سایت یک پوشه به نام خودتان ثبت کنیم تا تمام یادداشت های شما در آن پوشه قرار بگیرد ...

اگر هم از طریق نظرات برایتان سخت است و میخواهید مطلب کامل به همراه عکس بفرستید میتوانید به این آدرس: wandg.ir (at) gmail.com ایمیل کنید.

برای نویسنده ی کامل شدن هم باید با ما تماس بگیرید.

آموزش تصویری بستن مو از یک طرف (مدل موی یکطرفه) .

مدل موی یکطرفه یکی از محبوب ترین مدل موها بین دخترهاست و بسیاری از بازیگران هالیوودی و خواننده های مشهور نیز این مدل مو را انتخاب میکنند .



آموزش تصویری بستن این مدل مو را در ادامه مطلب برایتان گذاشتیم تا گام به گام پیش بروید و موهای خود را با این روش زیبا ببندید و چهره ی جذاب و زیبایی به خود بگیرید ...

 

ادامه مطلب ...