برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو باشد یا رنگ پوست؟

برای اینکه ابروی خود را رنگ کنید ابتدا به رنگ مو نگاه میکنید یا رنگ پوست؟ اصلا کدام مهمتر است و اصولی اش این است که به کدام نگاه کنیم؟ اگر بروید ادامه مطلب در مورد این موضوع صحبت کرده ایم. یک نکته فقط ما همینجا بگوییم و آن اینکه اگر رنگ مویتان بلوند است نباید رنگ ابرویتان هم بلوند باشد.

این هم عکس خانم پرستو صالحی ست که رنگ ابرو و مویش را میتوانید ببینید و الگو بگیرید.



 

 



زمانی که رنگ موی خود را چه به صورت مش یا هایلایت و یا یکدست رنگ می کنید و در اینکه همزمان با آن در شک هستید که رنگ ابرویتان را نیز تغییر دهید یا نه بهتر است بدانید که اولین چیزی که با این تغییر باید در نظر بگیرید رنگ پوست شماست چرا که گاهی رنگ موی شما فهوه ای تیره با پوستی گندمی است اما ابرویتان مشکی است که این تضاد نزدیک به هم چهره را جذابتر خواهد کرد و یا گاهی پوستی روشن و سفید با رنگ مویی روشن و بلوند دارید که اگر ابرو را نیز به همین روشنی در بیاورید چهره ای کاملا بی روح خواهید داشت که همیشه باید با آرایشهای تند آن را از این بی حالی در آورید پس توصیه میشود.

ابتدا بدون در نظر گرفتن رنگ مو، رنگ پوستتان را مطابق چهره در نظر گرفته و رنگ ابرو را براساس آن تغییر یا ثابت نگه دارید برای مثال فردی که پوستی روشن با ابروی مشکی داشته و هم اکنون رنگ موی خود را بلوند کرده بهتر است یک تا دو درجه رنگ ابروی خود را روشن کند و یا کسی که چهره ای سبزه دارد و رنگ مو را به صورت مش یا کامل روشن کرده بهتر است رنگ ابرو را چهار پنج درجه نسبت به رنگ ریشه روشن کند که در مورد افراد سبزه برخلاف افراد سفید پوست روشنی رنگ ابرو چهره را بازتر و جذابتر خواهد کرد.

موهای شرابی و فندقی و گروه رنگ موهای قرمز بهتر است با هر رنگ پوستی ابرو را تیره نگه دارند .گروه زیتونی با پوستهای سفید و روشن رنگ ابرو را تنها یکی دو درجه روشنتر ازرنگ مو کنند و گروه زیتونی با پوستهای تیره آن را کاملا روشن سازند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد