برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

مشکلات خانوادگی و تاثیر آنها بر فرزندان.

در این متن کوتاه به مشکلات خانوادگی و دعواها و بگومگوها بین والدین میپردازیم و تاثیر آن بر فرزندانی که شاید اگر در خانواده ای دیگر بودند الآن فرد موثری در اجتماع میشدند. اما متاسفانه شرایط خانوادگی و اجتماعی محیط برای آنها محیا نبوده.

شما فکر میکنید همین بچه های دستفروش و یا گلفروش سر چهارراه ها استعداد درس خواندن یا دکتر و مهندس شدن را نداشتند؟ چرا داشتند! اما نشد ...


 

 



یک لحظه بیاندیشیم :


در این ترم یکی از دوستانم به دلیل افت تحصیلی پایدار ناشی از شرایط بد روحی اش که متاثر از درگیری های خانوادگی بی پایان بود از دانشگاه اخراج شد او حالا در تمام جنبه های زندگی اش به بن بست رسیده و تبدیل به انسانی سر گشته و مدفن منبع بزرگی از استعداد شده است. به راستی این فرزندان چه گناهی داشتند؟ چرا باید فقر فرهنگی و این تفکرات و دیدهای غلط و محدود سبب شود که عمر و استعداد فرزندانی که خود این شرایط را انتخاب نکرده اند بیهوده هدر رود؟ آیا آن ها حق ندارند از امنیت و آرامش بهره مند باشند؟ آیا در صورتی که ذهنشان درگیر این دغدغه های بی معنی و کاذب نباشد نمی توانند توانایی و نیروی عظیم خود را بیشتر در جهت رشد و شکوفایی خرج کنند؟ و آیا... این آیاها روزی به پایان خواهد رسید؟



  :  www.skyqueen.blogfa.ir

نویسنده: ملیکا بهزادی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد