برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

کاهو و میگو را بریان کنید! + عکس

برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی

بر روی آن کلیک نمائید :


میگو و کاهو بریان


در این مطلب از سایت www.wandg.ir میخواهیم کاهو و میگو را بریان کنیم و بدهیم به خورد شما تا ببینیم چه از اب درمیاید!  اگر خوب شد که در نظرات اعلام کنید تا بقیه هم استفاده کنند اما اگر خوب نشد و حالتان به هم خورد و دارید با آمبولانس میروید بیمارستان ، سریع بیایید کامنت بزارید تا بقیه درست نکنند و نخورند...



   مدت زمان پخت : 20 دقیقه
  مناسب برای 4 نفر




  مواد مورد نیاز :


روغن زیتون : 4/1 فنجان
نمک : 2/1 قاشق چای خوری
میگوی بزرگ، تازه یا فریز شده و پوست کنده : 1 بسته
کاهو، از طول نصف شده : 2 مغز
پنیر پارمیزان نازک رنده شده : 4/1 فنجان
لیمو ترش : 2 عدد
روغن زیتون : به مقدار لازم
فلفل سیاه : به مقدار لازم



طرز (روش و دستور) تهیه (پخت) : 


1. در یک کاسه کوچک 4/1 فنجان روغن زیتون و 2/1 نمک را ریخته و باسرعت با هم مخلوط کرده و کاهو و میگو را در آن قرار می‌دهیم. روی 4 سیخ فلزی 10 اینچی میگو ها را قرار داده و بین هر میگو 4/1 اینچ فاصله می گذاریم.
2. زغال چوب را برای کباب کردن آماده می‌کنیم و میگو ها را برای مدت 4 تا 8 دقیقه یا تا زمانی که کدر شود روی آتش مستقیم قرار می‌دهیم. بعد آن را می‌چرخانیم تا قسمت پشت آن نیز پخته شود. بعد کاهو ها را روی آتش مستقیم به مدت 2 تا 4 دقیقه یا تا زمانی که نشانه های پلاسیدگی روی آن ها دیده شود قرار می‌دهیم تا کباب شوند. ( برای کباب کردن روی شعله گاز باید مراحل آن را روی حرارت متوسط قرار دهیم.)
3. کاهو را در کاسه قرار دهید و میگو ها را از سیخ در آورده و در کنار کاهو بچینید و به صورت کم کم پنیر پارمیزان رنده شده را روی آن بپاشید. و آب یک لیمو ترش را گرفته و روی آن بریزی. بعد روغن زیتون را به آن اضافه کنید. و روی آنها نمک و فلفل بپاشید و بقیه لیمو ترش ها را در کنار سالاد سرو کنید.

* اگر خواستید که بجز سیخ کردن میگو راه دیگری را انتخاب کنید می‌توانید به جای سیخ کردن آن ها را در گریل درست کنید. گریل فر را قبل از شروع برای مدت 5 دقیقه حرارت دهید بعد میگو ها را برای 5 تا 8 دقیقه در آن قرار دهید.
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد