برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

گام به گام تا زیبا شدن خانم های بالای پنجاه سال.

اولین راه برای زیبا شدن خانم هایی که سنشان تقریبا بالای پنجاه سال رسیده است این است که بپذیرندند باید نحوه آرایش کردن خود را تغییر دهند و دیگر مانند دختران 18 ساله آرایش نکنند چون علاوه بر اینکه باعث زیبایی نمیشود بلکه زشتی و جلفی نیز میآورد.

پس از پذیرش این موضوع مطلب زیر زا بخوانید و در ارایش بعدی تان آنها را لحاظ کنید تا زیبا شوید و مثل دخترهای 25 ساله شوید! البته با وقار یک فرد با تجربه ...





 

 


این مقاله به خانمهای 50 سال و یا بیشتر از آن که گاهی فکر می کنند رسیدگی و توجه به خود در زیبایی آنها تاثیر جندانی نخواهد داشت اختصاص دارد.


1- اون قدم داشتن کرمهای مرطوب کننده ی شب و روز که حتما برای داشتن پوستی شاداب و سالم در این سنین لازم است که حتی اگر قصد تهیه کردن آنها را ندارید کافیست کمی روغن زیتون شبها روی خطوط پیشانی ، دور چشم و اطراف دهان زده و به سمت بالا و برعکس ماساژ دهید.
 





2- گردن را نیز فراموش نکنید هم روغن زیتون را از اطراف و زیر چانه به سمت آن بکشید و هم هنگام استفاده از کرم پودر برای آرایش آن را در نظر داشته باشید.







3- برای شروع یک آرایش زیبا و ساده ابتدا از دور چشم و گونه ها شروع کنید به طوریکه با استفاده از یک کرم رنگی دور چشم و زیر ساز آرایش که زیر چشم و پایین گونه ها می زنید آنها را برای یک میکاپ تمیز آماده خواهید کرد.






4- یک خط چشم ملایم و دودی رنگ پشت چشمها و سپس ریمل که اگر با خط چشم موافق نیستید حتما به مژه ها حتی خیلی کم ریمل بزنید.







5- یک سایه ی بژ براق نیز زیبایی چشمها را کامل خواهد کرد.






6- رژ گونه را از همان خطوط تعیین شده به سمت بالا بزنید.






7- و یک رژ براق خوشرنگ که توصیه می شود از رژ لبهای که قرمز، نارنجی بیشتری دارند استفاده شود.






8- هیچگاه سعی نکنید از مدل موهای یکدست و خوابیده و صاف و بی روح استفاده کنید حتما به موها حالت داده و آنها را مدل دار بزنید. مدلهای شلوغ و کمی بلند شما را جوانتر و شادابتر نشان خواهد داد.





9- لباسهای روشن و رنگهای شاد را فراموش نکنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد