برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

زیبایی با رنگ های طبیعت.

مغز انسان مختصات زیبایی را از طبیعت دریافت کرده است! آیا این را میدانستید؟  پس برای آرایش هم باید از تلفیق رنگ های طبیعت اطراف خود استفاده کنید و جالب تر از همه اینکه هر انسانی باید از طبیعت اطراف خود و زادگاه و اصلیت خود استفاده کند زیرا ژن زیبایی شناختی آدمهای اطراف او از همانجاست!!

اگر چیزی از سه خط بالا نفهمیدید بروید به ادامه مطلب و ساده ترش را بخوانید و بعد دوباره بیایید همین سه خط بالا را بخوانید تا دستتان بیاید که چه میگویم. باشه؟! آفرین ...

در یک کلام بگویم باید از طبیعت الهام بگیرید.





  




از آنجایی که شناخت و تلفیق رنگها جزئی مهم در حرفه ی آرایشگری به حساب می آید، یک آرایشگر خوب باید مثل یک نقاش متبحر چه در آرایش و چه پیرایش با هماهنگی رنگها آشنایی کامل داشته باشد که علاوه بر یادگیری آن به شکل تئوری، تجربه و کار زیاد کمک بسیار زیادی در چیدمان و هماهنگی رنگها در کنار هم خواهد داشت، در این مقاله شما خواهید دید که با استفاده از رنگهای زیبای طبیعت چطور میتوان میکاپی شیک و زیبا را ارائه داد، تنها کافیست خلاقیتهای خداوندی را در این زمینه با کمی تامل به کار بست:




1- هماهنگی سبز لجنی و بنفش که حتما باید در چنین میکاپی از رنگ رژلب ملایم و کمرنگ صورتی استفاده شود.






2- سبز پسته ای و یشمی در کنار صورتی مات و برق لبی ملایم.


3- اگر از رنگهای سفید و نقره ای برای میکاپ چشمها و سایه استفاده می کنید حتما رنگ رژ لب را پررنگ و از گروه قرمز و زرشکی انتخاب نمایید تا زیبایی چشمها دیده شود و چهره به سمت بی حالی و خستگی نرود.


4- برای یک گل سفید سایه ای دودی - خاکستری با زیرساختی سفید چشمها را زیبا و درخشان می سازد.






5- استفاده از تورهای ارگانزا برای موها می تواند به آرایش صورت رنگ و لعاب خاصی ببخشد پس حتما هنگام استفاده از آنها از رنگهای متضاد برای میکاپ چشمها استفاده شود تا زیبایی و خاص بودن آن را دوچندان کند و البته رژ هماهنگ و نزدیک باشد.





6- خاکستری و صورتی مات و زیبا:


« تلفیق زیبایی آفریده های پروردگار و خلاقیت انسان، زیبایی خداوند است »



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد