برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

درشت نشان دادن چشم با آرایش ...

هر چند چشم های ریز و خمار ممکن است بعضی اوقات به مظلومیت چهره بیفزاید و کاربردهایی داشته باشد اما در برخی مهمانی ها به دلیل خستگی ای که از قبل داشتید و یا کم خوابی ممکن است چشم ها فرو رفته شوند و نیاز داشته باشید تا آنها را برجسته کنید و درشت !!





 

 


 با استفاده از برس سایه چشم یک لایه از سایه روشن روی پلک بالا از مژه تا استخوان زیر ابرو بکشید تا همه رنگها با هم یکدست شود.

با یک تکه پنبه رنگهای اضافی دور و بر را پاک کنید و پنبه را با ملایمت (مثل حالت گردگیری) زیر چشم بکشید تا اضافه رنگهایی که احیانا از بالا ریخته از روی صورت جمع شود.








اگر مژه هایتان مستقیم یا رو به پایین است قبل از زدن ریمل از فرمژه استفاده کنید. ولی اگر مژه رو به بالا دارید کافیست با پس و پیش مالیدن برس ریمل به ریشه مژه آن را کمی فردار کنید. این کار مژه ها را از هم جدا می کند تا ریمل یکدست بخورد. برای مژه های پایین اول پس از در آوردن برس از محفظه با دستمال کاغذی ریمل اضافی را از روی برس ریمل پاک کنید بعد با نوک برس خیلی کم ریمل به مژه های پایین بمالید.





اگر ابرو هایتان کم پشت یا توخالی است با یک مداد همرنگ ابروی خودتان نقاط خالی بین ابرو را پر کنید. مواظب باشید خط اضافی زیر یا بالای ابرو نکشید. در انتها با برس ابرو ابروها را برس بکشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد