برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

استفاده و نگهداری از لباس زیر.

لباس زیر خانمها از مواردیست که اصلا مورد توجه نیست و بیشتر مظلوم واقع شده است در حالی که مهم ترین نقش را در سلامتی دارد زیرا نزدیک ترین چیز به آلات تناسلی است و در صورت کثیفی ممکن است باعث عفونت و ... شود.

برای همین شب ها هنگام خوابیدن باید شورت و سوتین خود را در بیاورید و پس از شستُ شوی ان و پهن کردن (خشک کردن) ، بدون آنها بخوابید و صبح دوباره آنها را به تن کنید ...




 

 


لباس زیر باید هر روز تعویض شوند و با صابون بدون بو و غیر معطر شست و شو شوند. بعد از شست و شوی لباس آن را زیر نور مستقیم آفتاب ( نه از پشت شیشه ) بگذارید تا خشک شوند. در زمستان یا زمانی که نور مستقیم خورشید وجود ندارد با اطو این کار را انجام می دهیم. در صورت استفاده مداوم از لباس زیر آن ها را بعد از شش ماه تا یک سال به دور بیندازید. در صورت بیماری عفونی تناسلی باید لباس های زیر ر در ظرف هایی که به این منظور تهیه شده است جوشاند. در طی روز لباس های از جنس الیاف نخی به تن کنید و از لباس های بدون تهویه مانند نایلونی و ساخته شده از سایر الیاف مصنوعی خودداری کنید. شب ها بدون لباس زیر بخوابید تا مهبل با جریان هوا در تماس باشد. از پوشیدن لباس های تنگ مانند : شلوار جین ، جوراب شلواری و مایو به مدت طولانی اجتناب کنید و لباس های گشاد و راحت به تن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد