برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

گریم کردن چشم ها.

چشم ها حساس ترین نقاط در آرایش کردن هستند و به دلیل فضا و پتانسیلی که برای پیاده سازی هر نوع آرایشی بر روی آنها وجود دارد ، پیچیدگی ها خاص خود را نیز دارا میباشد.

برای آرایش کردن چشم تعداد نامحدودی مدل و الگو میتواند وجود داشته باشد. با ما در ادامه مطلب باشید تا الگوی کلی آن را بدانید ...




  

چشم ها قسمتی از صورت هستند که دارای خلقت فوق العاده زیبا و عجیبی می باشند. بر عکس لب ها که شما می توانید تغییر شکل کمی به آن دهید، برای چشم ها واقعا محدودیتی وجود دارند. شما می توانید با استفاده از انواع سایه ها، مداد ها و یا خط چشم ها، بسته به شکل صورت و انتخاب شما، مدل مختلفی به آن بدهید.
بهتر است لنز چشمی را قبل از آرایش از چشم ها خارج کرده و پس از اتمام آرایش مجددا در چشم ها قرار داد.

شکل های مختلف سایه چشم

انواع مختلف سایه چشم در بازار وجود دارد که هر کدام می توانند حالت کاملا متفاوتی را به وجود آورند. تقریبا استفاده از اغلب آنها بسیار ساده است؛ بجز تعداد معدودی که کمی پیچیده تر است هستند. اما به یاد داشته با شید که باید زیاد تمرین کرده و با علاقه پافشاری کنید. برای آسان شده کار، من حالت های مختلفی که با سایۀ چشم شکل می گیرند را به شش دسته تقسیم کرده ام؛ حلقه ای؛ رنگی؛ دودی؛ خمار؛ بادامی؛ گربه ای. شما می توانید بنا بر سلیقه و حالت چشم هایتان هر یک از این مدل ها را انتخاب کنید.





مدل حلقه ای
ابتدا مقدار کمی پوشش دهنده روی صورت زده وسپس با اسفنج پودر زنی (مخملی نباشد) پودر غیر فشرده را روی آن بزنید.(به زیر چشم ها پودر بیشتری بزنید تا سایۀ حلقه سیاه آن گرفته شود.)
حاشیه داخلی بالا وپایین چشم را با خط چشم مدادی به رنگ سیاه بکشید(با این خط چشم داخل خط مژه را هم بکشید).
سایۀ چشم پودری به رنگ سیاه را با برس با سر اسفنجی به بالای حلقۀ کشیدۀ قبل تا بزنید تا شکل دودی در اطراف چشم ایجاد شود. برای گرفتن نتیجه بهتر باید در هر بار از مقدار کمی سایه استفاده شود. می توان به پایین چشم ها سایه نزد ویا سایۀ کمتری زد.

با استفاده از برس با سر اسفنجی یا برس سایۀ چشم (بسته به انتخاب شما) خط کشیده شده را پخش کنید تا یک حلقه سیاه در اطراف چشم به وجود آید. در مرحلۀ بعد، با استفاده از برس سایۀ چشم و سایۀ چشم پودری به رنگ سیاه، یک هلال روی چین پلک از گوشه خارجی به طرف گوشه داخلی، همچنین زیر چشم ها بزنید (سایۀ چشم درنیمه خارجی چشم ها باید پر رنگ تر باشد).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد