برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

ترشی پوست لیمو ترش درست کنید! + طرز تهیه

برای مشاهده تصویر در اندازه ی واقعی

بر روی آن کلیک نمائید :


ترشی پوست لیمو



در این مطلب از سایت www.wandg.ir میخواهیم روش تهیه ی ترشی از پوست لیمو را بگوییم. شاید به نظرتان عجیب برسد این ترشی اما از همین عجیب بودنش و مزیت ماده ی دور ریختنی بودنش میتوانید نهایت استفاده را ببرید و یک تجارت را اغاز کنید!

بله ... خانم های خانه دار میتوانند لیمو ترش بخرند و آب بگیرند و آبش به عنوان آب لیموی تازه بفروشند و از پوست آن هم برای درست کردن ترشی استفاده کنند و آن را هم بفروشند و از آنجایی که خیلی ارزان در می آید بسیار پرسود است ...

از ما گفتن بود !!


   مدت زمان پخت : ... دقیقه
  مناسب برای ... نفر


 

 


  مواد مورد نیاز :


سرکه  :  ۳ لیتر
نمک  :   قدری
پوست لیمو ترش  :  ۱۰۰۰ گرم




طرز (روش و دستور) تهیه (پخت) : 


برای تهیه این ترشی می‌توان از پوست‌های لیمو ترش که آب آن را گرفته‌ایم استفاده کرد. داخل پوست‌های لیمو را کاملاً خالی و تمیز می‌کنیم، برای هر یک کیلو پوست لیمو ۳ کیلو سرکه در نظر می‌گیریم. پوست‌های لیمو را دو بار در آب می‌جوشانیم و یکی دو روز در آب سرد قرار می‌دهیم و چند بار آب آن را عوض می‌کنیم تا تلخی آن گرفته شود. بعد لیموها را در صافی میریزیم و روی پارچه پهن می کنیم و دو سه روز می‌گذاریم بماند تا رطوبت آن کاملاً گرفته شود.
ممکن است کمی نمک روی لیمو بپاشیم که رطوبت آن بهتر گرفته شود و احیاناً پوست لیمو ترش خراب نشود، پوست لیمو را در شیشه می‌ریزیم و سرکه را چند جوش می‌دهیم و داخل شیشه را از سرکه مزبور پر می‌کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد