برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

خوش تیپ ترین و جذاب ترین فوتبالیست های جام جهانی 2014 !!

حالا که تب جام جهانی بالا گرفته و مسابقات هم شروع شده ، نگاه ها به سمت قیافه و شکل ظاهری بازیکنان فوتبال هم رفته است و هواداران فوتبال در یک نظرسنجی در شبکه های اجتماعی 10 فوتبالیست خوش تیپ را انتخاب کردند.

لیست این ده بازیکن به همراه عکس آنها و توضیحاتی راجع به آنها را در ادامه مطلب ببینید :


کریستیانو رونالدو : پرتغالی هرچند به خاطر اخلاق ورزشی‌ معروف نشده است اما به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال امروز شناخته شده است.


 

 




سرخیو راموس : غالبا به عنوان دفاع میانی رئال مادرید و اسپانیا بازی می‌کند و قرار است در جام‌جهانی 2014 از عنوان قهرمانی کشورش دفاع کند.







ایکر کاسیاس : مانند هم‌تیمی‌اش در رئال مادرید به همراه تیم ملی اسپانیا برای تکرار قهرمانی در جام‌جهانی به برزیل سفر کرده است.







مارکو رویس : هافبک سرعتی و توانمند دورتموند به دلیل مصدومیت قوزک پا در آخرین دیدار دوستانه آلمان که با پیروزی 6 بر یک مقابل ارمنستان به پایان رسید، حضور در جام‌جهانی برزیل را از دست داد.








لیونل مسی : ستاره ریز نقش بارسلونا در خط حمله باید آرژانتین را حداقل به فینال برساند اگر می‌خواهد مانند دیگو مارادونا سوپراستار شود.







ماریو گوتسه : ستاره بایرن‌مونیخ با شرایط خوبی به این مسابقات می‌رود. وی در آخرین دیدار دوستانه تیم ملی آلمان پیش از سفر به آمریکای جنوبی دو گل به ثمر رساند.








 دیدیه دروگبا : این قطعا آخرین حضور بازیکن 36 ساله در جام‌جهانی برای ساحل عاج خواهد بود. بازیکن سابق چلسی در حال حاضر در تیم گالاتاسرای ترکیه بازی می‌کند.








حاتم بن عرفه : هافبک هجومی که فوتبال باشگاهی‌اش را در نیوکاسل یونایتد در شمال انگلیس آغاز کرد. وی به ترکیب نهایی تیم ملی فوتبال فرانسه راه نیافت.








کاکا : ریکاردو ایزکسون دوس سانتوس لیته که هوادارانش در فوتبال او را با نام کاکا می‌شناسند، در جام‌جهانی برای برزیل بازی نخواهد کرد و به ترکیب فیلیپه اسکولاری برای این مسابقات راه نیافت. او و همسرش به خاطر رفتارهای عاشقانه شان در انظار عمومی به رومئو و ژولیت برزیل معروفند!







یوهان کابایه : هافبک فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از نیوکاسل یونایتد به پاری‌سن‌ژرمن رفت.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد