برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

متن ترانه ی آهنگِ زنِ زمستونِ مهرنوش ... + عکس

متن ترانه ی بسیار زیبایی که مهرنوش آن را خوانده در ادامه مطلب آورده ایم. این ترانه زن زمستون نام دارد و ترانه سرای این کار کامران رسول زاده است که در تهیه ی آلبوم چشمات با مهرنوش همراه بوده.

این ترانه ی زیبا را به همراه یک تصویر مرتبط با زن زمستون در ادامه ی مطلب بخوانید و ببینید ...

 

 





من زنم همزاد بارون   هم نژاد کوه و تیشه
طعم شیرین یک آغوش  معنی درخت و ریشه


عطر من اگه بپیچه  ذهن شعرات تازه میشه
اگه دستامو بکارن  سبز میشم تا همیشه


من زنم که روح عشقو میسپره به سینه من
من زنم مرهم درد دل عاشقای شبگرد




تنم از جنس بهاره   تو شبای کهنه و سرد

تک درخت ایستاده   تو حجوم وحشی درد


اما تو عمق نگاهم   یک قبیله بی کسی هست

روی هر گوشه قلبم   زخم بی هم نفسی هست


من زنم زن زمستون   زن شعرهای پریشون
رو تنم زخم یه غربت   تو چشام هوای بارون
 



من زنم همزاد بارون   هم نژاد کوه و تیشه
طعم شیرین یک آغوش   معنی درخت و ریشه


عطر من اگه بپیچه   ذهن شعرات تازه میشه
اگه دستامو بکارن    سبز میشم تا همیشه




  ترانه سرا : کامران رسول زاده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد