برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

با پیاز منافذ باز پوست را کوچک کنید !


 در این پست قصد داریم انواع روش ها برای از بین بردن جوش های صورت و بدن را برای تمامی نوع های پوستی توضیح دهیم.

فرقی نمیکند که چه نوع جوشی و یا چه نوع پوستی دارید. هر طور که هست این مطلب را بخوانید و با ماسک های پیشنهادی ما آنها را برطرف کنید و یا حداقل کوچکترشان کنید.


 






در این پست برای شما کاربران عزیز چند ماسک صورت خانگی که ویژه پوست‌های چرب و خشک و مخصوص از بین بردن جوش‌های سرسیاه پوست هستند، در نظر گرفته ایم.


در این پست برای شما کاربران عزیز چند ماسک صورت خانگی که ویژه پوست‌های چرب و خشک  و مخصوص از بین بردن جوش‌های سرسیاه پوست هستند، در نظر گرفته ایم. با این ماسک‌های صورت ساده می توانید منافذ باز پوست صورت خود را کوچک تر کنید.


 
ماسک ویژه پوست چرب
ماسک پیاز:
۲ تا ۳ عدد پیاز متوسط را پس از پوست کندن خرد کنید و در مقداری آب بپزید،به طوری که پیازها کاملا پخته شود و آب در ته ظرف باقی نماند، سپس پیاز پخته شده را درون یک تکه پارچه نخی نازک تمیز بپیچید و روی جوش‌های صورت بگذارید پس از چند دقیقه پوست را با آب خنک بشویید.

 

ماسک عسل:
یا قاشق غذاخوری عسل را به آرامی‌بر روی حرارت قرار دهید,زمانی که نرم شد بر روی قسمتهایی از پوست که دارای جوش سر سیاه است بگذارید. پس از ۱۵ دقیقه با یک تکه پنبه و آب ولرم پوست را تمیز کنید و بعد صورت را بشویید.

توجه: اگر پوست شما علاوه بر دانه‌های سر سیاه دارای لکه نیز می‌باشد، می‌توانید از جوانه گندم و عسل استفاده کنید. به این ترتیب که مقداری جوانه گندم را به یک قاشق عسل اضافه کنید و کاملا مخلوط نمایید. ماسک عسل و جوانه گندم را به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت بگذارید سپس با آب ولرم و پنبه صورت را تمیز کنید و بعد صورت را با آب سرد بشویید.




ماسک ویژه پوست چرب
ماسک بلغور جو دوسر:
جو دو سر را بپزید و با بادام کوبیده مخلوط نمایید و به شکل خمیر درآورید. این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست بگذارید. این ماسک برای جوش‌های سر سیاه پوست بسیار نافع است.

 

ماسک مخصوص پوست چرب
ماسک لیمو :
آب لیمو به تنهایی و یا همراه با مواد دیگر بر روی دانه‌های سر سیاه اثر بسیار خوبی دارد. آب لیموترش + گلاب یا سفیده تخم مرغ ماسک خوبی برای دانه‌های سر سیاه اثر بسیار خوبی دارد. طرز تهیه: آب نصف لیمو ترش را با یک سفیده تخم مرغ در ظرف کوچکی حرارت دهید تا غلیظ شود سپس بر روی پوست بمالید ، بعد از ۱۵ دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید.

 



ماسک ویژه پوست‌های خشک و خشن

ماسک شیر :
4 قاشق غذاخوری بومادران یا بابونه را در دو فنجان شیر سرد بریزید و بگذارید چند ساعت بماند، سپس آن را از صافی عبور دهید. مایع بدست امده را قبل از استفاده حرارت دهید تا ولرم شود. این ماسک را با پنبه بر روی صورت بمالید، زمانی که خشک شد صورت را بشویید. این ماسک بسیار خوبی برای دانه‌های سر سیاه صورت است. نکته: موادی مانند گوجه فرنگی، لیموترش، محلول سرکه با آب, شیر ، سفیده تخم مرغ, عسل در تنگ کردن منافذ باز پوست به صورت ماسک صورت بسیار مفید هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد