برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

عامل هایی که در جنسیت نوزاد تاثیر دارند !! (سری سوم)

اگر در دو مرحله قبل با ما بودید حتما میدونید که در دو سری قبلی در مورد عامل تغذیه در تعیین جنسیت و نظرات قدیمی ها صحبت کردیم.




اما در این سری که آخرین سری این مجموعه هست قصد داریم یک نتیجه گیری کلی کنیم و به برخی شبهات دو سری قبلی هم پاسخ بدیم. لطفا در آخرین سری هم با ما باشید ...


 

 








طرفداران روشهای قدیمی انتخاب جنسیت نوزاد چه میگویند ؟

دکتر M.Jericho Banks ( دکتر متخصص _ Ph.D ، عضو و مالک موسسه انتخاب ژن ) میگوید ، استفاده از هر دو تکنیک جدید و قدیمی باهم میتواند منجر به نتایج بهتری شود . وی ادامه میدهد :

با فراهم کردن شرایط اسیدی یا قلیایی ، زوجین میتوانند گام بلندی برای افزایش شانس بدست آورن نوزادی با جنسیت دلخواه شوند . آن دسته افرادی که دختر میخواهند بهتر است از نمک دوری کنند و پروتئین بیشتری مصرف کنند . تغییر دادن محیط اسیدی و قلیایی واژن و بدن تاثیر مستقیم بر روی اسپرم خواهد داشت .








انتخاب جنسیت چه خطرات و مضراتی دارد ؟

بر اساس اظهارات فریدر ، تغییر دادن عادات غذایی بی ضرر به نظر میرسد . ولی متخصصین تغذیه تاکید دارند که بر اساس مطالعات جدید ، برای اینکه صاحب فرزند دختر شوید نباید بیش از حد از دریافت کالری صرف نظر کنید .

فریدر همچنین میگوید ، روشی که زمان مقاربت را بر اساس زمان قبل یا بعد از تخمکگذاری برای انتخاب جنسیت تعیین میکند ممکن است کلا شانس بارداری را کاهش دهد . ممکن از زوجین نتوانند به طور صحیح و دقیق زمان تخمکگذاری را تخمین بزنند .

به طور کلی ، شانس بارداری در هرماه اندک میباشد ، به طوری که در یک دوره سیکل قاعدگی در صورتی که نزدیکی در بهترین زمان تخمکگذاری انجام شود ، تنها ۲۰% احتمال بارداری وجود دارد . در صورتی که زمان مقاربت زودتر یا دیرتر باشد ، احتمال بارداری نیز کمتر از این خواهد بود .

عموما ، اکثر روشهای قدیمی انتخاب جنسیت فرزند بی خطر به نظر میرسند ، حتی اگر نتیجه دلخواه را دربر نداشته باشند . به هرحال زوجین میتوانند این روشها را امتحان کنند و شانس خود را بیازمایند .





Allyson A.Gonzalez پزشک و متخصص بارداری نیز در اینباره با فریدر موافق است . وی بیان میکند :

روشهای قدیمی که حتی ممکن است اثبات شده هم نباشند ، مستحق احترام هستند . به هر حال باید توجه کرد که این دانسته ها از ” هیچ جا ” نیامده اند . استفاده از این روشها مادامی که زیانی برای والدین و فرزند نداشته باشد ، مشکلی بوجود نخواهند آورد و میتوانند قابل استفاده باشند .



او همچنین اظهار میدارد : متخصصان بارداری و تولیدمثل ، زوجین را از انجام روشهای جدید و قدیمی منع نمیکنند ، ولی زوجین باید در نظر داشته باشند که این روشها ۱۰۰% پاسخگو نیستند و نباید انتظار داشت که با انجام این روشها به طور قطع فرزند دختر یا پسر بدنیا بیاورید بلکه تنها شانس اینکار را افزایش خواهید داد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد