برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

در لحظات سختی زمان کندتر میگذرد!

تا به حال برایتان پیش آمده که جایی میخواهید بروید و عجله دارد و درست در همان هنگام چراغ قرمز لعنتی جای 90 ثانیه پنج دقیقه طول بکشد تا سبز شود؟ لابد با خودتان میگویید اگر الآن شهاب سنگ هم قرار بود بیفتد زمین قطعا روی سر من می افتاد. اما در واقع اینها فقط تصورات شماست.

دانشمندان فهمیده اند که به خاطر اینکه در لحظات سختی مغز فعالیت بیشتری دارد زمان کند تر میگذرد!! حالتی روایتی شبیه به همین را اما اینبار در مورد قضاوت اشتباه از ملیکا بهزادی بخوانید.




 




مراقب قضاوت هایمان باشیم

این حرف ها هم که "خانم چرا در طول روز پرده های کلفت را کنار نمی کشید تا به پوست بچه آفتاب بخورد" برای رد گم کردن بود. این هم از عاقبت ثواب کردن. حتماً با خودش فکر کرده این ها که این همه دارا هستند و حتماً هم از دارایی پدر من به اینجا رسیده اند، بگذار قدری از سهم خودم را پس بگیرم!
دیگر به غیر از او کار چه کسی می تواند باشد؟ کس دیگری به خانه وارد نشده. همه شواهد بر ضد اوست.
دیده ای این روزها با چه بغضی به من نگاه می کند؟ نشان به آن نشان که دیروز می گفت: خانم اجازه بدهید کیسه خریدهایتان را من بیاورم، می خواست به من طعنه بزند! حق هم دارد. آن روزها و شب هایی که من درس می خواندم او کجا بوده که زحمت های مرا ببیند و بداند که نان تلاشم را می خورم؟
هان! انگشتر اینجاست؟ بچه آن را قاطی اسباب بازی هایش انداخته. دلم آرام گرفت. از اول هم باورم نمی شد کار این خدمتکار بیچاره باشد.
دلم گواهی می داد که انسان درستی است. طفلک! همیشه دلسوزی در نگاهش موج می زند. هرچه می گوید از سر خیر خواهی است.
نشان به آن نشان که امروز به جای اینکه چشمش به لوازم خانه باشد و قیمت آن ها را از من بپرسد نگران این بود که این پرده های کلفت مانع رسید نور خورشید به پوست بچه می شوند.
در حالیکه خود من به این موضوع بی توجه بودم. دیروز هم معلوم بود چون دید که خسته از سرکار برمی گردم آمد و به زور کیسه خریدهایم را از من گرفت

در ضمن اصلاً خدمتکار بیچاره پیش میزی که انگشتر روی آن بود ننشسته بود و بعد از اینکه او رفت هم فکر می کنم دیدم که انگشتر سر جایش بود ...


می بینید؟ خیلی خوب به همین سرعت می تواند تبدیل شود به خیلی بد و همین طور خیلی بد به خیلی خوب
اما در این بین حقیقت چیست؟ مواظب باشیم در قضاوت هایمان تحت تاثیر احساسات قرار نگیریم.



  :  www.skyqueen.blogfa.ir

نویسنده: ملیکا بهزادی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد