برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

لذت های واقعی زندگی چیست؟

فکر میکنید زندگی چیست؟ آیا با پولدار شدن یا معروف شدن احساس خوشبختی خواهید کرد؟ اگر اینطور فکر میکنید کاملا در اشتباهید! در یک بیمارستانی به بیماران در حال مرگ گفتند حالا چه حسرتی در زندگیتان دارید؟ فکر میکنید چه جواب دادند؟ اینکه هیچ وقت پولدار نبودیم؟ یا ...

نه! اشتباه میکنید! اکثر آنها از این موضوع رنج میبردند که چرا مدت بیشتری را با دوستان و خانواده خود سپری نکردند و از بودن کنار انها و دوستی با آنها بیشتر لذت نبردند. تنها خاطرات است که میماند.






 

 


بهای زندگی :


زندگی من تمام آن لحظاتی است که در ذهن ها باقی مانده است.
زندگی من آن لحظه ای است که با جمله ای اشکی را تبدیل به لبخندی کرده ام و هنوز از به یاد آوردن آن دلگرم می شوم.
زندگی من آن زمانی است که با دستان من گره ای از کاری باز شده است.
زندگی من آن لحظه کوتاهی است که شخصی که با حرف های من امیدوار شده است با نگاهی گرم در چشمانم نگریسته است.

زندگی من تمام این خاطره های کوچک است که به یاد مانده است نه افتخارات بزرگی که فراموش شده اند.


ما انسان ها سال های طولانی رنج و تلاش را فراموش می کنیم و لحظات کوتاه را به یاد می آوریم.
سال های سخت درس و دانشگاه تمام می شوند، مدرک ها و نشان های افتخار گوشه ای رها و فراموش می شوند.
اما...
بگو، مگوهایی  که با دوستانمان داشته ایم از خاطره ها پاک نمی شود.
اگر در مواقعی منافع خود را به عواطف دیگران ترجیح داده باشیم، این موضوع هم چنان خودمان را می آزارد.

جراحت قلب ها التیام نمی یابد.


آیا ارزش اش را داشته است؟
بهای عمری که می گذرد همین خاطره های کوچک است  که به یاد می ماند.
و هم اکنون من برآنم که این خاطره های شیرین را خلق کنم.


به یاد داشته باشیم:

که در زندگی هرگز بازی ای به نام برنده، بازنده وجود ندارد.
یا همه برنده ایم، یا همه بازنده!
اگر دیگری را بیازارم، حتی اگر او فراموش کند، خودم هرگز این آزار را فراموش نخواهم کرد و همواره رنج خواهم کشید.
اگر دست دیگری را به عنوان برنده بالا ببرم دست خودم هم با آن بالا خواهد رفت.
این یک قانون است!
پس  در بازی زندگی، نقش خود را طوری ایفا کنیم که همه برنده باشیم.




  :  www.skyqueen.blogfa.ir

نویسنده: ملیکا بهزادی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد