برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

آرایشی برای پوست های تیره و سبزه.

آیا پوست هایی تیره دارید؟ آیا صورتی سبزه دارید؟ آیا افسرده شده اید؟ آیا ما داریم نداشته هایتان را به رختان میآوریم؟

دیگر تمام شد! با سایت www.wandg.ir دیگر نگران این چیزها نباشید زیرا ما به شما یاد میدهیم که چطور این نوع و این رنگ از صورت ها را اصولی آرایش کنید تا خوب به نظر برسید. البته اول باید بپذیرید که رنگ صورتتان اینطوری است و قصد تغییر آن را نداشته باشید!

آیا الآن گل از گلتان شکفت؟ خوب حق دارید. با سایت ما مگر دیگر غصه ای هم خواهید داشت؟!




 


1. برای این نوع پوست با رنگ چشم مشکی بهتر است ابتدا از ضد آفتابهای رنگی استفاده شود زیرا استفاده از این نوع رنگ ضد آفتاب علاوه بر مقاومت پوست در برابر نور خورشید به مرور زمان و در طولانی مدت رنگ پوست را از حالت تیرگی، بازوروشن تر نشان خواهد داد و البته چون سریع هم جذب خواهد شد زیاد با رنگ اصلی پوست تفاوت نخواهد کرد.

2. بعد از ضد آفتاب مورد نظر از کرم پودر یا پنکیک هایی که بیشتر رنگ اصلی آنها سفید و شیری رنگ است و به مراتب صورتی و گلبهی در آنها کمتر به کار رفته استفاده نمایید زیرا برای رنگ پوستهای تیره و گرفته استفاده از کرم پودرهای صورتی رنگ پس از جذب وترکیب با رنگ پوست طبیعی حالت خستگی را در چهره ایجاد خواهد کرد بنابراین بهتر است از کرم پودر و پنکیک های کرم رنگ که البته زیاد هم روشن تر از رنگ پوست نباشد وتنها در یکی دو درجه با رنگ اصلی پوست تفاوت داشته باشد استفاده نموده تا با ترکیب با ضدآفتاب رنگی که جذب پوست شده است چهره را به رنگ مطلوب و نرمال برساند.

3. استفاده از سایه های کرم و بژ تا شکلاتی و آجری برا ی این رنگ پوست جذابیت خاصی به همراه خواهد داشت ، حتی الامکان از سایه های بسیار تیره مثل قهوه ای یا بنفش تیره ویا سرمه ای آن هم تک رنگ در پشت تمام چشم استفاده نشود زیرا در تیره تر ساختن رنگ چهره و گرفتگی صورت بسیار تاثیر خواهد گذاشت.





4. از خط چشم متوسطی که نه زیاد نازک ونه پهن است تنها در پشت چشم زده وبهتر است در زیر چشم خط چشم نداشته باشید به جز در مواردی با لباسهای روشن که از مدادهای همرنگ آن در زیر چشم خط باریکی بکشید.


5. گاهی می توان به جای استفاده از انواع سایه های روشن تنها از یک رنگ مداد روشن به شکل خط چشم در زیر و پشت چشمها کشید که البته بهتر است فقط در زیر چشمها کشیده شود و این امر کاملا سلیقه ای است.بعضی وقتها هم با کشیدن یکبار مداد رنگی هماهنگ با رنگ لباس بر روی خط چشم سیاه وپهن پشت چشم وادغام این دو رنگ نیز جذابیت خاصی به چشمهای مشکی با این رنگ پوست خواهید داد.

6. رژ لب مخصوص این رنگ پوست با چشمهای سیاه بهتر است از مخلوط گروه رنگهای نارنجی و آجری تا بژ و کرم استفاده شود به این ترتیب که ابتدا با یک مداد لب آجری رنگ یا قهوه ای روشن که قرمزی داشته باشد خط لب بکشید ورنگ آن را به آرامی بر روی تمام لب پخش کنید سپس از رژ لب نارنجی کمرنگ بر روی آن بزنید و کاملا با رنگ خط لب مخلوط کنید ودر آخر یک رژ براق کرم شکلاتی روشن بر روی آنها بزنید. ترکیب این رنگها، رنگ تازه وزیبایی بدست می آورد که برای این رنگ پوست بسیار شیک و مناسب می باشد. گاهی ترکیب رنگهای رژلب را برای پوستهای تیره با چشمهای مشکی می توان از گروه رنگهای زرشکی نیزانتخاب کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد