برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

هر قدیسی گذشته ای دارد و هر گناهکاری آینده ای!

متنی که در ادامه مطلب قرار گرفته است میگوید خیلی عجول نباشیم و تا کار زشتی را از کسی می بینیم او را تا ابد ملامت نکنیم و یا وقتی کسی کار خوبی انجام میدهد از او برای خود اسطوره نسازیم. همه ی انسانها زمانی ممکن است خوب باشند و یا بد! ممکن است خوب باشند و بد شوند و ممکن است بد باشند و خوب شوند...

اصلا چرا راه دور میروید؟ همین سایت ما یعنی www.wandg.ir ممکن است یک زمانی خوب باشد و از مطالبش راضی باشید و زمانی هم ممکن است بد باشد و از مطالبش خوشتان نیاید...


 

 



هر قدیسی گذشته ای دارد و هر گناهکاری آینده ای :

سلام.من شخصیت محبوب شما هستم! یعنی لطفاً فرض کنید اینطوری است. شما می توانید فرض کنید من نویسنده موفق، روانشناس معروف یا شخصیت مثبت اندیش و مجسمه کمالات اخلاقی هستم که برای شما الگوی یک انسان سالم و موفق است.
خوب.. آن نوجوان فروشنده را می بینید که رفتارهای گستاخانه ای دارد و شما از دست او می رنجید؟ شاید روزی من او بوده ام!
آن راننده ی بی ملاحظه را می بینید که حق شما را ضایع می کند؟ شاید در مواقعی از زندگی من او بوده ام!
آن جوان را می بینید که در نتیجه ی کشمکش ها و تضادهای درونی و برداشت های ناقص از دنیای پیرامون خودش، با خود و همه در جنگ است و بی دلیل به شما پرخاش می کند؟ شاید من هم در جوانی مثل او بوده ام!
من هم در برهه های مختلف زندگی که این افراد در آن قرار دارند مثل آن ها بوده ام...

اما حالا...
از زندگی و سختی ها و پیچ و خم های آن درس صبر و فروتنی آموخته ام.
وقتی کسی هم در مقابل حق مرا ضایع کرده است به زشتی این کار پی برده ام و تصمیم گرفته ام این عادت را از خودم دور کنم.
با گذشت زمان بزرگ شده ام و جایگاه خودم در زندگی را پذیرفته ام و دیگر با خودم و اطرافیانم در جنگ نیستم و به آرامش رسیده ام.
من هم از روز اول این ویژگی های خوب اخلاقی را نداشته ام و با زندگی بزرگ شده ام.
پس حق سرزنش کردن هیچ یک از این افراد را هم ندارم.
به یاد داشته باشیم:حتی هر قدیسی هم گذشته ای دارد و هر گناهکاری آینده ای...





  :  www.skyqueen.blogfa.ir

نویسنده: ملیکا بهزادی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد