برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

برای دخترها و خانم ها (woman and girl) ...

وبلاگ آرایش ، زیبایی ، مد و مدلینگ

زیباترین طرح های ساعت مچی + تصاویر

این مجموعه از ساعت ها را که بسیار شیک و زنانه میباشند برای شما در یک پست آماده کردیم تا عکس ها را پرینت رنگی بگیرید و بعد با چسب رازی بچسبانید به دستتان! شوخی کردم. نروید نچسبانید.

ولی جدا از شوخی ساعت های بسیار زیبایی هستند که من هم حتی دلم خواست و چون من یکی از خوش سلیقه ترین ها در انتخاب ساعت هستم پس حتما شما هم دلتان خواهد خواست. در این موضوع و استدلال بنده اصلا شک نکنید چون با در نظر گرفتن یک فرض اثبات شده است!!



 


 





ساعت با بند پهن و صفحه جدا






ساعت طرح مار با سر و دم







ساعت با اضافات کیف دستی و قلب و ...






ساعت با بند زنجیری و صفحه مستطیلی







ساعت با صفحه نمایش اشکی






ساعت مربعی با بند شبکه شبکه سیاه و سفید







ساعت طلایی با صفحه بیضی






ساعت طلایی نگین دار با صفحه نمایش اشک برعکس







ساعت با بند صورتی و صفحه کوچک مثل کامپیوتر






ساعت با طرح صفحه داخلی قلب







ساعت شیک دخترونه صورتی پر رنگ





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد